.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
طلاهای تلگرامی رسید، مراقب باشید
برخی سودجویان از طریق تلگرام طلا را برای فروش معرفی و سپس طلای غیر استاندارد عرضه می کنند.

به گزارش شمال نیوز ، دبیر کمیسیون قاچاق کالا و ارز مازندران گفت: ۴۰۰گرم طلای خارجی غیر استاندارد سه ماهه نخست امسال در استان کشف و ضبط شد.

علی پیر فلک با بیان اینکه شهروندان مراقب خرید و فروش طلای خارجی در فضای مجازی باشند، افزود: سودجویان از ضعف آگاهی مردم از کالای قاچاق استفاده و کلاهبرداری می کنند.

وی گفت: کالای قاچاق برچسب و ضمانت نامه معتبر ندارد و شماره سریال های که به راحتی با ناخن انگشت پاک و یا جدا می شوند نشان می دهد آن کالا غیراستاندار و قاچاق است.

دبیر کمیسیون قاچاق کالا و ارز مازندران، مراجعه به سایت سازمان حمایت را از دیگر راه های تشخیص کالاهای قانونی اعلام کرد و افزود: سامانه پشتیبانی و حمایت از کالا شماره سریال کالاهای وارداتی قانونی را درج می کند.

علی پیر فلک بر ضرورت نظارت بیشتر بر شبکه های توزیع سوخت، آرد و چوب در مازندران تاکید کرد و گفت: گزارش هایی از انحراف در شبکه توزیع این کالاها در استان وجود دارد که باید بیشتر مراقبت شود.

وی افزود: کم توجهی و بی دقتی در نظارت سبب می شود برخی اوقات کالای یارانه ای با انحراف در شبکه توزیع، به صورت آزاد خرید و فروش شود.

دبیر کمیسیون قاچاق کالا و ارز مازندران گفت: نمونه انحراف در شبکه توزیع چوب و آرد نیز در مازندران به ستاد مبارزه با قاچاق و کالا گزارش شده است./باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.064 seconds.